9 marca 2016

Casual elegant



                                               Pictures: Olivia Sylvester Cox Photography

Płaszcz/Coat: Only (Vero Moda)
Bluzka/Top: Mohito
Jeansy/Jeans: Orsay
Torba/Bag: Mohito
Botki/Shoes: Zara

Na pewno często spotkałyście się z określeniem 'dress codu' na wielu zaproszeniach. Większość z nich jest raczej prosta do rozszyfrowania, w końcu "black tie" znaczy bardzo elegancko, a "cocktail dress code" pozwala nam na większe szaleństwo. Ale czym jest casual elegant? Czy te dwa słowa nie są przeciwstawne? Dzisiejsza stylizacja jest zachowana w tonacji "casual elegant", jak zauważyłyście do jeansów dobrałam szpilki, oraz bluzkę w żywym kolorze i kilka czarnych dodatków. 
Jeśli chcecie pozostać w tej tonacji, to świetnie sprawdzą się jeansy (raczej te w ciemniejszych kolorach) i szpilki, czy też balerinki. Możemy też postawić na bluzki w żywych kolorach, o ile będą one eleganckiego kroju i najlepiej jeśli byłyby przełamane czernią. :) 

A Wy co sądzicie o stylu casual elegant? 

ENG:  I'm sure that you've heard or seen different specifications about dress code for a particular occasion.  Most of them are rather self-explanatory, "black tie" means very elegantly, and when "cocktail dress code"is required we can go for short colourful dresses. But what is casual elegant? Aren't these two words contradictory? 
Today's outfit fits into "casual elegant" category, as you noticed, I went for jeans, heels and a blouse in a vivid colour plus some black accessories. If you want to go for casual elegant, then go for jeans! Although choose those in darker colours and high heels or ballerinas. You can also put on a blouse in vivid colours, as long as the blouse is quite elegant and is matched with black or navy :)

What do you think about casual elegant? Would you wear it?













12 komentarzy:

  1. Wszystkie detale świetnie do siebie dobrane. :) Wyglądasz pięknie!

    http://goralkacarla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super płaszczyk, ładna bluzka i łańcuszek mi się bardzo podoba! :) Niestety buciki mi się nie podobają :(

    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobami się kurtka i buty <3 zapraszam też do siebie na nowiutki wpis pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w butach i naszyjniku! MEGA!:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest OK :) Może nie do końca w moim stylu... Ale najważniejsze jest to, aby czuć się dobrze w tym- co się ma na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja, bardzo oryginalne buty :) jestem zakochana w naszyjniku, jest cudowny!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię taki styl a w tej stylizacji w szczególności podobają mi się botki i torebka <3
    http://marta-zacny.blogspot.com/2016/03/bezowy-trencz-sukienka-w-groszki-i.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba to zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń